torsdag 10 september 2009

Karin är tillbaka på kansliet



Nu är jag tillbaka i CISV-arbetet efter att ha varit föräldraledig med mitt fjärde barn. Det känns roligt och spännande att komma tillbaka efter nästan två år och se att så mycket har utvecklats och förändrats. Vilken skillnad att gå till jobbet på ett mysigt kansli med trevliga arbetskamrater jämfört med att gå till skrivbordet i en liten stuga hemma på tomten! Jag kommer att jobba med framförallt information, kommunikation och administration inom CISV med särskild inriktning mot kommittéernas programarbete. Vissa fondansökningar och redovisningar hamnar också på mitt bord. Till en början jobbar jag halvtid och ni når mig på måndagar, tisdagar och ofta på onsdagar. Jag ser fram emot att lära känna alla nya CISV-aktiva och att återuppta kontakten med er som jag redan känner!

Karin Ploen Hultén

Inga kommentarer: