fredag 3 december 2010

Tack Eva!!



Nu slutar Eva på kansliet, helt enligt planen, hon har nu fullgjort sina år som lokalföreningsutvecklare. Farit Sverige runt ordnat med strukturer, peppet, svarat på all världens frågor, hittat kluriga lösningar, fått er att skratta, se framtiden i CISV, fokkuserat på att ni ska vara de fredutbildande enheter ni lokalföreningar är, allt bra ni gör där ute i era lokalföreningar. Ta er en titt i backspeglen och tänk till vad det tillfört just er lokalförening att Eva varit i farten.

Eva lämnar inte CISV helt utan fortsätter på ideel basis med att vara NIC dvs ansvarig nationellt för Interchangen. Sen hoppas vi att hon är med oss på lite olika aktiviteter som en helt vanlig CISVare.

Jag är inte bara CISV:s ordförande, utan genom min tid i Buddy Sweden en person som fått fördelen att bli en vän till Eva och det är jag väldigt glad för, jag vill Tacka dig för allt du gjort för CISV men också allt du hjälpt mig med under den tiden vi CISV:at ihop!

Lycka till och köp en hund! / Åsa

Inga kommentarer: