söndag 6 februari 2011

Gott nytt 2011

Hej!
Idag är vi inne i februari, tänk ibland rullar tiden bara på. Jag är en bloggare javisst! Men kanske inte tyckt just jag haft så mycket att dela med mig av.
När jag igår träffade våra fina nationella juniorer i Göteborg så tänkte jag.
Ska vi vara ett CISV Sweden som blir stabilt och växer så är det här framtiden ligger!
En stor möjlighet som måste bli tydligare och bättre är att juniorerna är de största bärarna av vår organisation. Att skapa möjligheter och inge dem modet att de kan göra storverk är en av de saker somjag som ordförande i vår förening vill ha som fokus 2011. Utan juniorverksamhet är vi inget!! SO-vår i Umeå låt bollen rulla vidare.

Hmmm allt annat som hänt sen sist jodå Tack utbildningskommitten för ert engagemang, Tack staben för Batik som genomförde ett läger med som marginaler och kalla element och en massa andra aktiviteter.

Nu siktar vi på 2011 styrelsen jobbar med och skriva ett förslag på ny verksamhetsplan, en plan där vi firar en 60 åring, ser med nya ögon på vår Mosqito Tactics, medlemsrekrytering och en massa annat!

Så även om hälsningen blev lite sen GOTT NYTT 2011 CISV ÅR!!

Inga kommentarer: