söndag 29 juni 2008

Intervju med Eva Mörk, organisationsutvecklare

Den 1 september börjar Eva Mörk som organisationsutvecklare för CISV Sweden. Men vem är Eva, läs nedan Evas svar på några snabba frågor:

Hur känns det att börja jobba för CISV?
Att jobba för CISV känns som en fantastisk utmaning. Det ska bli spännande och roligt, framförallt att få arbeta vidare med något jag redan arbetat med – CISV Swedens lokalföreningar. Det innebär ju att arbeta med det viktigaste i CISV Sweden, utan lokalföreningar är vi ingen förening!

För de som inte känner dig, vem är du?
Jag är en glad, lugn och trygg fotbollsspelare som älskar havet och att dansa. Jag är född på västkusten, har norrländska rötter och är sedan länge bosatt i Stockholm. Jag har alla delar från dessa områden i min personlighet och tar lätt till mig olika dialekter.

Hur skulle din bästa vän beskriva dig?
Min bästa vän skulle beskriva mig som.. Hmm jag försökte göra en liten och ovetenskaplig undersökning bland vänner och fick svaren empatisk, omtänksam och cool…

När det kommer till ditt nya jobb, vad ser du mest fram emot?
Det jag ser mest fram emot i mitt nya jobb är att träffa alla ute i lokalföreningarna. Från dem som sitter i styrelsen till dem som är med på läger eller har hand om medlemsregistret. Alla är viktiga i vår förening och fyller en funktion och vi behövs alla!

Inga kommentarer: