tisdag 21 april 2009

Judit säger tack och hej!



Under våren gjorde Judit Kisvari praktik på CISV:s kansli. Vi tackar henne för hennes tid hos oss och önskar henne lycka till i framtiden. Så här sammanfattar Judit sin tid hos oss:

Min praktik som projektmedarbetare på CISV har varit mycket givande. Jag har bland annat lärt mig att bli mer stresstålig och kreativ i mitt arbete. Vidare har jag genom den dagliga medlemskontakten förstått vilken stor betydelse god service och god kommunikation har för ens arbete. Det är några av dem sakerna jag är säker på att jag kommer att ha stor nytta av i framtiden, vare sig jag kommer att jobba på en organisation eller ett företag. Min tid hos CISV gav mig även en inblick i hur den ideella sektorn fungerar samt hur det är att jobba i projektform, något jag är mycket tacksam för att jag har fått uppleva. Självklart kommer jag också komma ihåg alla människor jag träffade som ofta varit engagerade ungdomar från landet runt, vilket i sig var och kommer att fortsätta vara en inspirationskälla för mig.

1 kommentar:

Daniel Frelén sa...

Tack för ett bra jobb!!

//Daniel