fredag 2 oktober 2009

Efter två år slutar Adam


Idag gjorde Adam Axelsson sin sista dag på CISV Swedens kansli. Adam, har varit organisationens sekreterare i närmare två år. Adam har varit aktiv i flera av de processer som CISV gått igenom under de senaste åren, den nya stadgan, det nya utbildningssystemet, centralt medlemsregister och inte minst det kansli som vi har i dag, för att nämna några. Adam har varit ett aktivt stöd till föreningarna och arbetat hårt för att förenkla och förtydliga den information som vi hanterar oss emellan. För styrelsen och många andra nationellt förtroendevalda har Adams stöd betytt mycket och jag vet att jag på måndag kommer att känna en viss känsla av tomhet. Men det är dags nu, Adam har gett så mycket, men jag är glad att Adam går vidare mot nya utmaningar i livet.

Så, tack Adam och lycka till framöver.

/Jenny

1 kommentar:

louise sa...

det här är det största tack av alla tack jag kan föreställa mig - på riktigt. TACK.