onsdag 2 december 2009

En Mosquito kommer lastad


Efter tre dagar i Stockholm är jag på väg hem till Malmö. Mads-Erik är numera installerad på kansliet och vi har pratat nätverk, policy, organisation och utveckling. Detta kommer att bli så bra!
Vi har träffat Cissi som leder Designgruppen och tillsammans med Louise, projekteldare för utbildningssystemet, har vi tittat över hur 2009 skall avslutas och hur vi på bästa vis går in i 2010. I går kväll la jag och Teresa budget för 2010. Jo, jag är nöjd med att ha de stora dragen klar för mig redan 1 december. Bananas bara att besked om Statsbidraget dröjer ända in i januari.

Idag har jag postat en Mosquito Tactics till Lars Danielsson i Hong Kong och en till Cecilia Malmsström på regeringskansliet. Hoppas de gillar den.

/Jenny

Inga kommentarer: