onsdag 3 september 2008

Eva Mörk gästbloggar




















På årsmötet 2007 beslutade CISV Sweden's lokalföreningar att vi skulle bilda en lokalföreningsarbetsgrupp (Buddy Sweden) och anställa en lokalföreningsutvecklare…

Och nu är jag på plats i paradiset… Jag sitter som bäst med att försöka få ännu bättre grepp på hur det är ute i CISV Sweden bland lokalföreningar, arbetsgrupper, CISV Sweden's styrelse och i de nationella kommittéerna och arbetsgrupperna. Det känns otroligt priviligerat att få arbeta med dig och det ska bli mycket lärorikt och spännande. Jag ser jättemycket fram emot att träffa dig i din lokalförening, på regionala träffar, styrelsemöten, utvecklingsdagar, via mail, telefon och inte minst på det kommande Höstmötet!

Var inte rädd för att ringa mig på min nya jobbtelefon 0768-296 909, maila development@se.cisv.org eller hugga tag i mig när tillfälle ges.

Jag är till för dig, dig, dig och dig = alla CISVare i Sverige!

Inga kommentarer: